Praktijkinformatie

Medisch Centrum Den Bosch Noord is een eerstelijns zorgaanbieder.

Wij verlenen zorg op 2 locaties in Den Bosch: Maaspoort en Empel.

Visie

Wij staan voor een goed bereikbare huisartsenpraktijk, waarbij wij er naar streven dat patiënten een vaste huisarts hebben. De huisarts wordt ondersteund door een hecht team van zorgverleners  die opgeleid zijn om onder supervisie of in een zogenaamde verlengde arm constructie met de huisarts te werken. Wij staan voor kwalitatief goede zorg en hebben ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Wij leveren persoonlijke en betrokken zorg vanuit een huisartsenpraktijk waar met plezier wordt gewerkt en waar goede contacten worden onderhouden met andere zorgverleners in de regio.

Privacy

Om goede medische zorg te kunnen verlenen, leggen wij uw contactgegevens en medische gegevens vast. Wij doen dit in lijn met de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dat wil zeggen dat uw medische gegevens alleen verzameld en gebruikt worden voor:

  • Zorgverlening;
  • Financiële afhandeling;
  • Doelmatig beheer, beleid en kwaliteitsdoeleinden;
  • Ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en voorlichting.


Wij wisselen gegevens enkel en uitsluitend doelgericht uit met andere zorgaanbieders en zorginstellingen, zoals huisartsen, apotheken, ziekenhuizen, Jeroen Bosch Huisartsen, fysiotherapeuten en thuiszorg. Dit doen wij via beveiligde systemen. Onze medewerkers en huisartsen raadplegen uw gegevens enkel indien dat noodzakelijk is voor het uitvoeren van hun taken.

Wij bewaren uw gegevens zolang dat nodig is voor het verlenen van zorg en zolang de wet ons verplicht om deze gegevens te bewaren. Na deze termijn (20 jaar na de laatste medische behandeling volgens de wet) zullen wij uw gegevens verwijderen.

Door u in te schrijven bij onze praktijk, gaat u akkoord met de manier waarop de praktijk uw gegevens verwerkt. Ook verklaart u de privacy van andere betrokkenen d.w.z. patiënten en zorgverleners te respecteren. Indien we uw gegevens niet mogen delen voor onderzoeksdoeleinden, kunt u dit bij ons aangeven.

Kwaliteitskeurmerk

Onze praktijk draagt het kwaliteitskeurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG). Dit is het keurmerk waarmee de kwaliteit van werken binnen de praktijk gegarandeerd is. Wij streven elke dag naar goede, verantwoorde zorg en tevreden patiënten. Behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze zorg is een proces dat doorlopend onze aandacht heeft.

Complimenten & Klachten

Heeft u een tip of compliment?

Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger niveau tillen. En complimenten geven ons extra energie om onze zorg vol enthousiasme te blijven leveren en de praktijk nog beter te maken. Geef uw tip of compliment door aan uw huisarts of aan de assistente. U kunt ook onderstaand formulier invullen.

Heeft u een klacht? 

We willen u vragen dit met uw zorgverlener te bespreken.

Wij geloven in een open en transparante communicatie. Wanneer u ons op de hoogte stelt dat u ontevreden bent, dan kunnen wij proberen samen naar een oplossing te zoeken. U kunt telefonisch, per mail of via onderstaand formulier contact met ons opnemen.

Geschillencommissie

Als u er na het bespreken van uw klacht niet met ons uitkomt, dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

De praktijk is aangesloten bij SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt het klachtenformulier op de website van SKGE invullen. De klachtenfunctionaris is ook bereikbaar op telefoonnummer 088-0229190.

De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Contact

Locatie Maaspoort

Locatie Empel

Spoedgevallen

Bel 112 bij een direct levensbedreigende situatie. Voor spoedgevallen is de praktijk de gehele dag van 8.00-17.00 uur telefonisch geopend, via keuzeoptie 1. Gelieve deze optie enkel te kiezen in geval van een acute ernstige medische situatie, zodat de lijn voor dit doeleinde bereikbaar blijft. 

Visie

Wij staan voor een goed bereikbare huisartsenpraktijk, waarbij wij er naar streven dat patiënten een vaste huisarts hebben. De huisarts wordt ondersteund door een hecht team van zorgverleners  die opgeleid zijn om onder supervisie of in een zogenaamde verlengde arm constructie met de huisarts te werken. Wij staan voor kwalitatief goede zorg en hebben ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Wij leveren persoonlijke en betrokken zorg vanuit een huisartsenpraktijk waar met plezier wordt gewerkt en waar goede contacten worden onderhouden met andere zorgverleners in de regio.

Privacy

Om goede medische zorg te kunnen verlenen, leggen wij uw contactgegevens en medische gegevens vast. Wij doen dit in lijn met de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dat wil zeggen dat uw medische gegevens alleen verzameld en gebruikt worden voor:

  • Zorgverlening;
  • Financiële afhandeling;
  • Doelmatig beheer, beleid en kwaliteitsdoeleinden;
  • Ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en voorlichting.


Wij wisselen gegevens enkel en uitsluitend doelgericht uit met andere zorgaanbieders en zorginstellingen, zoals huisartsen, apotheken, ziekenhuizen, Jeroen Bosch Huisartsen, fysiotherapeuten en thuiszorg. Dit doen wij via beveiligde systemen. Onze medewerkers en huisartsen raadplegen uw gegevens enkel indien dat noodzakelijk is voor het uitvoeren van hun taken.

Wij bewaren uw gegevens zolang dat nodig is voor het verlenen van zorg en zolang de wet ons verplicht om deze gegevens te bewaren. Na deze termijn (20 jaar na de laatste medische behandeling volgens de wet) zullen wij uw gegevens verwijderen.

Door u in te schrijven bij onze praktijk, gaat u akkoord met de manier waarop de praktijk uw gegevens verwerkt. Ook verklaart u de privacy van andere betrokkenen d.w.z. patiënten en zorgverleners te respecteren. Indien we uw gegevens niet mogen delen voor onderzoeksdoeleinden, kunt u dit bij ons aangeven.

Kwaliteitskeurmerk

Onze praktijk draagt het kwaliteitskeurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG). Dit is het keurmerk waarmee de kwaliteit van werken binnen de praktijk gegarandeerd is. Wij streven elke dag naar goede, verantwoorde zorg en tevreden patiënten. Behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze zorg is een proces dat doorlopend onze aandacht heeft.

Complimenten & Klachten

Heeft u een tip of compliment?

Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger niveau tillen. En complimenten geven ons extra energie om onze zorg vol enthousiasme te blijven leveren en de praktijk nog beter te maken. Geef uw tip of compliment door aan uw huisarts of aan de assistente. U kunt ook onderstaand formulier invullen.

Heeft u een klacht? 

We willen u vragen dit met uw zorgverlener te bespreken.

Wij geloven in een open en transparante communicatie. Wanneer u ons op de hoogte stelt dat u ontevreden bent, dan kunnen wij proberen samen naar een oplossing te zoeken. U kunt telefonisch, per mail of via onderstaand formulier contact met ons opnemen.

Geschillencommissie

Als u er na het bespreken van uw klacht niet met ons uitkomt, dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

De praktijk is aangesloten bij SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt het klachtenformulier op de website van SKGE invullen. De klachtenfunctionaris is ook bereikbaar op telefoonnummer 088-0229190.

De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Visie

Wij staan voor een goed bereikbare huisartsenpraktijk, waarbij wij er naar streven dat patiënten een vaste huisarts hebben. De huisarts wordt ondersteund door een hecht team van zorgverleners  die opgeleid zijn om onder supervisie of in een zogenaamde verlengde arm constructie met de huisarts te werken. Wij staan voor kwalitatief goede zorg en hebben ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Wij leveren persoonlijke en betrokken zorg vanuit een huisartsenpraktijk waar met plezier wordt gewerkt en waar goede contacten worden onderhouden met andere zorgverleners in de regio.

Privacy

Om goede medische zorg te kunnen verlenen, leggen wij uw contactgegevens en medische gegevens vast. Wij doen dit in lijn met de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dat wil zeggen dat uw medische gegevens alleen verzameld en gebruikt worden voor:

  • Zorgverlening;
  • Financiële afhandeling;
  • Doelmatig beheer, beleid en kwaliteitsdoeleinden;
  • Ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en voorlichting.


Wij wisselen gegevens enkel en uitsluitend doelgericht uit met andere zorgaanbieders en zorginstellingen, zoals huisartsen, apotheken, ziekenhuizen, Jeroen Bosch Huisartsen, fysiotherapeuten en thuiszorg. Dit doen wij via beveiligde systemen. Onze medewerkers en huisartsen raadplegen uw gegevens enkel indien dat noodzakelijk is voor het uitvoeren van hun taken.

Wij bewaren uw gegevens zolang dat nodig is voor het verlenen van zorg en zolang de wet ons verplicht om deze gegevens te bewaren. Na deze termijn (20 jaar na de laatste medische behandeling volgens de wet) zullen wij uw gegevens verwijderen.

Door u in te schrijven bij onze praktijk, gaat u akkoord met de manier waarop de praktijk uw gegevens verwerkt. Ook verklaart u de privacy van andere betrokkenen d.w.z. patiënten en zorgverleners te respecteren. Indien we uw gegevens niet mogen delen voor onderzoeksdoeleinden, kunt u dit bij ons aangeven.

Kwaliteitskeurmerk

Onze praktijk draagt het kwaliteitskeurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG). Dit is het keurmerk waarmee de kwaliteit van werken binnen de praktijk gegarandeerd is. Wij streven elke dag naar goede, verantwoorde zorg en tevreden patiënten. Behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze zorg is een proces dat doorlopend onze aandacht heeft.

Complimenten & Klachten

Heeft u een tip of compliment?

Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger niveau tillen. En complimenten geven ons extra energie om onze zorg vol enthousiasme te blijven leveren en de praktijk nog beter te maken. Geef uw tip of compliment door aan uw huisarts of aan de assistente. U kunt ook onderstaand formulier invullen.

Heeft u een klacht? 

We willen u vragen dit met uw zorgverlener te bespreken.

Wij geloven in een open en transparante communicatie. Wanneer u ons op de hoogte stelt dat u ontevreden bent, dan kunnen wij proberen samen naar een oplossing te zoeken. U kunt telefonisch, per mail of via onderstaand formulier contact met ons opnemen.

Geschillencommissie

Als u er na het bespreken van uw klacht niet met ons uitkomt, dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

De praktijk is aangesloten bij SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt het klachtenformulier op de website van SKGE invullen. De klachtenfunctionaris is ook bereikbaar op telefoonnummer 088-0229190.

De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.